12 maj 2010

ikväll har jag...

... läst ett flaskpost brev som dagny hittade i älven tidigare idag.
... garvat som fan åt brevet som dagny och agnes skrev tillbaka och ska skicka senare. xD
... gått en prommis med dagny och diva
... sett en flygande flodhäst (diviiis) :]
... nästan blivit jagad av trana
... sett på när flodhästen (diva) jagade fåglar
... haft lite serious POOPTALK med agnes, dagny och andy.
... haft lite serious talk om våran ORASISTISKA nationalsång.
... skrattat som fan..
... använt hot som "vafan!? skaru ha en banan i ögat eller?!" (haha.. så vare när jag käkade en banan.)

aja. nu ska jag nog se nån film, har typ en massa som jag inte sett.. eller så nördar jag bufffyyyy! ^^

ha en fortsatt fin kväll, puss!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!