12 maj 2010

nu äre lååångheeeelg! :D


fuuuck! jag hade nyss skrivit asmkt och sen råka jag radera allt... -.-.-.-.-.- 

idag har varit en rätt lång och seg dag så det känns så himla skönt med långhelg! haha, idag fick vi reda på resultatet på ett matteprov och det blev G för mig. och det är jag sjukt nöjd med eftersom att provet var hur svårt som helst! min mattelärare: "jag är så grymt nöjd över att jag gjorde ett sånt svårt prov!" tydligen så sa han att nationella skulle vara lättare så då skulle det gå bättre på nationella. men. det tror jag inte på ;p

sen så fick vi även reda på resultatet på reading/listening delen i engelska nationella. där fick jag VG för er som är intresserade av att veta deeeeet..

mami är borta, papi är på jobbet och det är bara jag och två systrar hemma. GILLAS!
nu ska jag se på lite buffbuff och sen får jag se vad som händer sen. hare fiint allesammans! puss. 



jag hade tråkigt imorse när jag stod och väntade på bussen..  ;p





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!