10 juni 2010

första dagen på jobbet.

jag har börjat mitt sommarjobb som städerska hos städet på artediskolan (min förra skola). asså att jobba som städerska måste vara det jobbigaste som finns! jag är helt slut.. och mina jobbtider är verkligen sjuuuukt jobbiga. börjar 07.00 och slutar 16.00.. i två hela veckor kommer jag jobba så, jag kommer dö! men att jobba som städerska i två veckor (11 dagar) kommer ge en bra utdelning, har nämligen räknat ut att jag kommer få en lön på 4400 kr! gillas! :]
tur att jag och isaan har fått samma sommarjobb, för då blir det så himla mycket roligare! :D <3


när det blev dags för lunch så satt vi såklart ute på skolgården och åt. 


nu ska jag äta middag och sen typ dryga vid datorn hela kvällen. orkar verkligen itne göra nåt annat. och eftersom att sommarlovsfesten på corona blev inställd så har jag faktiskt nada att göra ikväll. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!