5 juni 2010

hemma från övik.

heeeeej! 
är hemma nu och tar det lugnt. jag och dagny var ju som sagt i övik och hon shoppade typ en massa grejer. jag hade dock inga pengar så jag var bara med som sällskap. haha.. när vi gick där på torget så såg jag ett norrmejerierstånd där de gav ut gratis bullar och mjölk (precis som i umeå förra veckan.) jag blev iaf alldeles galen och typ skrek och började småspringa dit. haha, och såklart så såg ju en norrmejerier snubbe mig och han typ vinkade fram oss och skrattade. PINSAMT!

sen tog vi bussen till nordmaling och va med agnes och andy hemma hos andy en stund innan mamma hämtade oss. såååååå, jao. ikväll blire städning av mitt rum (!) och sen kanske film och sånt. hörs lite senare, puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!