23 sep. 2010

i'm crazyyyy!

hej på er! 
något asroligt hände idag! jag satt på busstationen och väntade på bussen då en tjej går förbi med en cykel. helt plötsligt så stannar hon framför mig och GOSTIRRAR på mig. så jag kollar tillbaka och hon ba:

tjejen - excuse me.. do you have all these hoals(????)?
jag - what..? 
tjejen - do you have all these hoals(????)? *pekar på hennes öra*
jag - eh, yes! :)
tjejen - oh.. it's beautiful, but you are crazy! *går skrattande iväg med cykeln*

hon tyckte alltså att mitt vänstra öra, där jag har 12 piercingar, var fint men att jag var galen. haha, får ofta höra det.. :) det har dock bara hänt en gång förut att en främling kommit fram och kommenterat mitt öra. älskar att folk kommer fram och kommenterar mitt öra, superkul! :) 

tooodaaays! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!