6 sep. 2010

love the weather!

man får nästan lite sommarkänslor ju! :D  har nyss kommit hem från en morgon i nordmaling där jag hade körlektion och sedan följde jag med mamma och handlade. bus nathalie sprang omkring i affären och busade hur mkt som helst, buuusunge! :] sen fick jag köra hem också, gick ju sådär. mamma försökte TVINGA mig att ta e4an men jag kände mig inte redo för den än så jag toooog brattforsvägen. gick ju superbraaaao! ;)  nästa gång jag har körlektion så ska jag få köra på mindre landsvägar och träna PANIKBROMSNING! haha.. jag fick nästan panik då hon sa det.. riktigt läskigt ju..

nu äre cirkus en timmus kvar innan jag och agnes drar in till stan för att va i skooolaaan! ^^ 

har på mig min nya favvotröja och gamla men snygga jeans! 

"en båt simmar i vattnet!"
- nathalie :]


HA DE BRA! <3











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!