3 sep. 2010

minerva har försämrats.


jag förstår liksom inte varför så mycket måste förändras på min skola bara för att ettorna har kommit? vi måste äta på ett annat ställe som inte har bra mat alls (lite bortskämd kanske på kulli, men ändå..), vi får inte gå igenom snurrdörrarna längre utan nu måste vi använda en livsfarlig, trång och brant brandtrappa. (kanske tietos fel, men ändå!) vi får inte längre gå i tunneln till kulli och skolan är så jävla trång och jobbig att vara i p.g.a ettornas flera flockar som finns överallt! och det faktum att våra skåp är på ett väldigt konstigt och jobbigt ställe ska vi inte ens prata om! VARFÖR KÄRA MINERVA måste allt detta hända på en och samma gång? det här är den bästa skola jag har gått på men nu känner jag bara att det är jobbigt där.. grupprummena och uppehållsrummet kommer från och med nu alltid vara ockuperade och var ska man då plugga? på golvet i korridoren eller? ;s tänk efter innan ni tar in så jävulskt många elever som ni inte ens har plats för (enligt mig), trodde verkligen skolan var smartare än såhär.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!