13 sep. 2010

my monday morning.

hej! sitter just nu på skolan i ett grupprum och lyssnar på musik och tråkar. imorse var jag på trafikskolan och hade körlektion! den här gången fick jag ju köra på mindre landsväg, träna på acceleration och panikbromsning! det gick väldigt bra men panikbromsningen var verkligen läskig! fick tvärnita i 40km/h och 80km/h, läääskigt. sen efter körlektionen så satt jag kvar på trafikskolan en stund och gjorde klart fas A. haha.. har ju redan gjort alla faser förra året då jag tog traktorkortet så kunde ganska mycket faktiskt. innan jag åkte till skolan idag så gick jag till stadsbibblan också och lånade en bok som jag ska ha till ett litet grupparbete som vi har på svenskan. kan visa den sen, hehe.. aja, snart äre dags för fysik och sen spanska, hörs när jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!