8 sep. 2010

superrolig dag på stan med bea!

HEJ! har inte kunnat blogga nånting idag för har varit i stan HEEELA dagen! först var jag i skolan till 15 och sen mötte jag upp min vän bea och va på stan med henne! haha, helt sjukt hur så många galna saker kan hända på bara 5 timmar! :D superkul har det varit och jag fyndade en riktigt snygg tröja som ni får se imorgon! på torget delade de även ut nå flingor, fick 4 stycken, hihi. när vi väntade på bussen hem så käkade vi en god middag på subway, drog till resecentrumet och käkade en krämbulle där och sen busade vi runt på sjukhuset! :]

en galen och läskig gubbe började snacka med oss också på stan. han kallade oss för "snorungar" och "rötägg" hela tiden och var riktigt dum och läskig.. ;o



nu ska jag sova, hörs imorgon! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!