4 sep. 2010

varit ute på en långpromenad!

hello världen!
har/haft fullt hus hela dagen! galna barn springer omkrgin typ överallt känns det som, haha. min fina vän jannika har varit och klippt mig, blev supernöjd! det blev bara lite toppning och typ lite uppklippt också :D sen, när hon hade åkt hem igen och vi hade bestämt oss för att åka på bio nästa helg tillsammans så drog jag och diva ut på promenad! vi gick först till flakamyra där vi satt vid den lilla stugan, jag fotade lite och sedan på hemvägen sprang vi omkring på åkrarna och lekte kurragömma bakom vita höbalar (hon suger, haha.a..) m.m. vädret var så fint och både jag och diva var rätt pigga så vi fortsatte våran lilla promenad och gick in i skogen vid edith och ut igen vid arne, sedan gick vi vägen hem! :) asmysig promenad vare iaf! diva, som är världens finaste och bästa hund är så snäll att när jag ropade på henne så kom hon direkt! förutom då hon jagade en stackars katt och jag fick lov att springa efter henne.. hehe.

här kommer lite bilder! :)

diva fick sitta fast vid stugan för att hon inte skulle springa ner och bada i älven :]

världens vackraste, älskar dig gumman!

"sniffing on a flower.."


<3

"dagens jag", haha.. 

stugan.


haha sötnos! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!