3 apr. 2011

digital fotoram!

hejj och håå!
mina minsta småsyskon åkte hem för ett tag sedan och nu är jag ensam i lägenheten. igen. medans dom var här så gick jag och ester till iksu! jag visade henne min skola och lite av iksu. det var väldigt skönt med en härlig promenad! annars så har det väl inte hänt så mycket mer idag. har rockat lite guitar hero samt suttit vid datorn en del. har lite ångest över att jag inte orkat börja med plugget än. ååååh. måste ta och skärpa mig nu.. gör jag inte klart det mesta av plugget idag så äre kört för mig.. gah!

ester och ragnar! <3

kärlek:
min finaaa digitala fotoram! den är kärlek alltså. har dock bara hunnit lägga in 2 bilder på den men fler kommer det bli! musik, videos och annat kommer jag lägga in på den också, lovely! 
bilderna blev inte lyckade men kommer nog ta fler en annan dag!

två bilder på dagens donna:
vackert stylat hår, en lite frän och utstickande sminkning med ett passande exklusivt linne till. woopwoooooh. 

hoppas ni uppfattade ironin. känner mig inte alls fräsch idag. men det är ju trots allt söndag! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!