4 apr. 2011

bokat in jobbdagar!

gick till skolan i regn idag. kändes konstigt men riktigt härligt på något sätt. hoppas all snö försvinner snart och att sommaren närmar sig med stormsteg!

ringde nyss min chef och bokade in nya inskolningsdagar på tallbacken! jag kommer jobba de tre första dagarna under påsklovet (18e, 19e, 20e) och det låter ju bra! :D är sjukt taggad på jobb!


Jobba på Lugnet : 

18/4 14.00-21.30
19/4 7.00-16.30
20/4 7.00-16.30 


sitter just nu på skolan och ska strax börja plugga. har utvecklingssamtal 10.30 också, spännande! :) börjar inte skolan förrän 13.30 idag så då får jag bra med pluggtid, det behövs verkligen! satt uppe väldigt sent inatt och försökte plugga, men jag kunde inte! fattar inte vad som har hänt men jag har väldigt svårt att få någonting gjort i pluggväg när jag är i lägenheten. det suger.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!