14 maj 2011

FREDAGSNATTEN.

hej på er! nu sitter jag äntligen här hemma i min pyjamas, nyduschad och fräsch och ska strax se på några serier. vad jag har längtat till denna stunden hela dagen! gårnatten var minst sagt vild och galen. haha.. jag, lisa, bea, bea och julia käkade middag samt förfestade hemma hos julia och det var riktigt roligt! sedan begav vi oss in till 5ive lite lagomt onyktra (hehh) och dansade loss i timmar. min vän bea gjorde sedan illa sin lilltå (någon hoppade typ på den) så det bara forsade blod. vi fick hjälp av några tjejer på tjejtoan som hämtade plåster samt en ordningsvakt som kollade på såret. de sa att det vore bäst om vi åkte in till akuten och kollade upp det. så då mötte vi lisa utanför 5ive och jag, bea och lisa gick fram till en taxi och frågade ifall vi kunde få åka gratis till sjukhuset. efter lite tveksamheter av taxichauffören så lät han oss till slut få åka i taxin gratis till sjukhuset, det var verkligen jättesnällt! väl på akuten så tog de emot oss direkt och min vän bea fick sin tå igentejpad. därefter vart det buss hem till julia där vi pratade i någon timme innan vi slocknade och sov som stockar (jag iaf).

trots drama och sjukhusbesöket så hade jag verkligen en fantastiskt rolig kväll/natt med tjejerna! :D  detta måste göras om hörrni!

jag just nu i min fina tisha (från spanien) och pyjamasbyxor!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!