18 aug. 2011

IMORGON VÄNTAS PROV OCH SHOPPING!

tja! imorgon måste jag vakna tiiiiiiiiidigt för jag ska skriva omprov i fysik A.. :( måste kliva upp typ 06.00.. ogillas fett mycket. jag kunde inte sova så bra inatt, låg och stirrade i taket på en spindel (mördade den sen.. heh.) klockan 03.00 och somnade inte förrän ett bra tag efter det. sååå om det blir på samma vis inatt så lär ju provet gå åt helvete imorgon. men jag har lovat mig själv att jag SKA klara det, jag MÅSTE, annars typ får jag nåt anfall..

efter provet imorgon så ska jag och väääärldens bäääästa ingela shoppa loss i stan, kommer bli asroligt! ska ta med mig kameran och försöka fota några fina shoppingbilder, haha.

jaja.. det kommer väl upp nåt inlägg imorgon också, hörs då! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!