8 sep. 2011

DAGENS.

hej! 
jag kom hem för bara en liten stund sedan och nu har jag hunnit äta också. idag har varit en ganska seg dag, min hjärna har inte hängt med så bra på lektionerna och jag har haft ont i huvudet typ hela dagen. ska vila lite nu och senare ska jag kanske dansa med ingela, skojs! 

basic bebisrosa (den ser vit ut men är bebisrosa!) tröja från h&m, brallorna kommer från bikbok och dom är sååå sköna! köpte dessa i tisdags! :)

(( haha anledningen till mitt väldigt rufsiga hår är att jag fixar det det sista jag gör innan jag åker till skolan. hade alltså inte hunnit fixa det än på bilderna! ;P )) 

ska berätta en JÄTTEROLIG sak senare ikväll för er som kommer att hända nästa vecka. åh så kul det kommer bli, längtar!! 

hörs sen! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!