13 sep. 2011

MIN NYA SKAPELSE.


jag och ingela gjorde navelpiercing igår kväll hos offer studio på mariehem! han är en riktigt duktig piercare och en trevlig kille, rekommenderar verkligen att ni piercar er hos han! :D billigt äre också! själva piercingen kostade 350kr, sedan köpte jag ett smycke samt köpte body soap som totalt kostade 80 kr, så 430 kr vart det totalt! jag är jättenöjd med piercingen och det var lätt värt det trots smärtan. det gjorde sjuuukt ont att pierca sig i naveln, mer än vad jag trodde det skulle göra, men jag överlevde, haha.. han sa att jag hade väldigt lite hud ovanför naveln, därför fick han lov att ta ganska högt upp men sjukt bra vart det ändå! idag känns piercingen (hade svårt att röra mig igår pga. det gjorde ont) bättre! gick ändå till apoteket och köpte kompresser som jag kanske ska använda ifall det börjar ömma mycket. jaja.. vill man vara fin så får man lida pin :]  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!