7 sep. 2011

TRÖTT OCH GLAD!

hejsan!

jag har knappt sovit något inatt.. låg och vände och vred på mig, tänkte massa, försökte döda (den smet så jag blev paranoid och vågade inte blunda på aslänge) en spindel.. vid 1 tiden hade jag inte somnat och jag vaknade i panik klockan 2 och trodde jag hade sovit bort hela skoldagen. klev sedan upp 3 timmar senare, klockan 5.. och jag har nog aldrig varit så flamsig idag på länge! har skrattat hela förmiddagen (till och med spanska lektionen var rolig) och lunchen åt allt! lisas kamp med paraplyet som ville få henne att flyga iväg, fredrics sätt att säga "mongoliet" och mer har gett mig stora skrattattacker. mest för att jag är trött, har svårt att tänka klart och bara vill hem, fira min lillebrors födelsedag och sova!

nu sitter jag ensam i ett grupprum och har hål medans mina vänner har en samhälls B lektion. jag är väldigt glad över att jag inte valde samhälls (politik och ekonomi saker är ingenting som intresserar mig) men lite tråkigt äre att ha hål ensam. men som tur är har jag nu haft tid att skriva detta blogginlägg till er, bra va? haha.. skoja. 

trött, glad och uttråkad.. 
har på mig lite nya plagg idag, kan visa er senare! :)


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!