5 okt. 2011

INGEN MOTIVATION.

som jag kanske har nämnt tidigare så har jag kemiprov imorgon och mina planer för kvällen var ju då att plugga inför det här provet. men jag kan verkligen inte plugga här hemma!! jag blir så jäkla distraherad hela tiden! helt plötsligt så sitter jag med ett nagellack i högsta hugg och börjar måla naglarna. eller så fastnar jag i en rolig facebookchatt med en kompis, går upp till köket och äter lite, bloggar osv.. jag känner mig inte alls motiverad till att plugga när jag är hemma. därför tänker jag åka in tiiidiiiiigt till skolan imorgon och plugga järnet några timmar innan provet. hoppas det går braaaaaaa!

imorgon kväll blir det myskväll med järngänget så jag kommer nog inte blogga förrän på fredag eftermiddag! orkar nämligen inte ta med mig datorn dit, ehe. wellwell, hörs om två dagar då antar jag, puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!