11 nov. 2011

Kvällsbabbel.

hej! har mått gott med godis och sällskap av familjen i tv-soffan ikväll. oj vad lycklig jag blev när lilla läskiga andre åkte ut! äntligen säger jag bara! jag skulle nog inte klara av ännu ett idolprogram med han.

jaja, jag kan ju säga att jag är rätt avis på er som är ute och dansar/festar nu, ååååh, jag vill också.. min mamma påpekade att jag hade dubbelhaka ikväll, tänker köra en lång promenad med henne imorgon som straff. hehe. jag har kanske inte sagt att jag har börjat motionera lite och det beror väl mest på att jag är fett lat och mamma vill ha sällskap när hon ska gå ut och gå. haha. aja.. promenad blire imorgon och kanske träning på gymmet också innan jag drar till jobbet! åh på tal om jobb.. jag är galet otaggad på att jobba i helgen. men det är väl bara att bita ihop, försöka se glad ut och göra sitt bästa. weoirfmdsn.

  en liten bild jag tog igår innan läggdags med lite läxa i knät.. jag skulle just krypa ner i sängen min när jag såg en lapp på golvet. "hmm.. vad är detta" tänkte jag. på lappen stod det att jag hade SPANSKA LÄXA till idag så det var bara att ta fram penna och papper och börja översätta en jävla text.. min madrid tröja eller spanien och spanskan i överhuvudtaget var inte så värst populär just då. hah.

nä hörrni nu lämnar jag er för ikväll och så kikar jag in imorgon istället! sov gott!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!