3 jan. 2012

Lets pretend you've missed me for awhile.

tjenare. har slappat mig igenom ännu en dag, skönT. bemanningen ringde mig idag när jag var på jobbet (jobbade på lugnet idag!) och undrade om jag kunde jobba på ettan imorgon, så då vart det så! jag minns inte sist jag var där och jobbade men imorgon är det dags igen, mellan 7.00-14.00. känner mig inte så jättetaggad men det ska nog gå bra ändå. 

om jag ska orka mig upp tidigt imorgon så äre nog dags att försöka sova nu, även fast jag vet att jag kommer ligga och stirra i taket tillls klockan blir 2 som jag gjorde natten till idag. menmen, hörs imorgon! 

liten, lycklig och pigg (haha) signe, tror de här var år 2009 kanske. ungefär såhär ser min naturliga hårfärg ut!  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!