13 feb. 2012

Min måndag.

Hej!
Min dag har varit heeeeeelt ok! Redovisning på engelskan, chillerill och lite plugg på biologin (har prov på onsdag.. :(  ), labbade på kemin och matte genomgång på matten! Sedan fick jag springa till sjukhuset för att hinna med bussen och tro det eller ej men jag hann!! Busschauffören: Ja du kom verkligen i sista sekund! 
Jag som flåsade av den sista spurten fick bara fram ett litet ynkligt "ja". 

Nu ska jag sluta upp med att ligga i sängen och se serier och börja plugga! Man får ju ingenting vettigt gjort av att bara ligga och lata sig inte, nää. Tänker skriva klart min saga samt göra Biologi frågor inför provet som vi har på onsdag. Kul..

 Här vill jag vara ikväll! Framför en varm brasa i stugan i Mjösjö med papi och mina två yngsta syskon Ester och Ragnar! Nästa gång följer jag med till stugan! :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!