2 feb. 2012

Så ha det bra, vi hörs, vi ses, i dina drömmar!

goddag! 
jag var nära på att inte åka till skolan imorse.. jag kände mig ganska dålig men jag valde tillslut att åka ändå! eller jag var typ tvungen till det för jag hade tandläkartid 10.00 så då vare ju som lika bra att stanna kvar sen på skolan. varför jag var hos tandläkaren var för att jag har trådar bakom mina framtänder på under- och överkäken. och på den senaste tiden har jag haft problem med tråden bakom mina framtänder på överkäken. tråden satt så nära tandköttet att den typ skavde och gjorde så jag fick inflammerat tandkött osv.. har haft ont och varit öm där ett par veckor så igår ringde jag och bokade tid idag! tandläkaren beslutade sig för att ta bort tråden, göra nytt avtryck på mina tänder och imorgon 13.40 sätter de in en ny tråd som inte kommer sitta så nära mitt tandkött utan mer i mitten på tänderna. det känns iaf bra! :) jag har alltid tyckt att det har varit obehagligt att vara hos tandläkaren för jag har inte så bra minnen därifrån.. men jag tycker det funkar himla bra på tandläkarhögskolan i umeå, de är så professionella och snälla :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!