2 apr. 2012

Bildbomb - Gran Canaria del 1.

Hej hopp! 
Här kommer lite bilder från de första dagarna i Gran Canaria. Jag ber om ursäkt för förseningen, men bättre sent än aldrig, right? Se och njut! 
Till höger sover Klara och till vänster sover jag! 
Innan läggdags firade vi framkomsten till Gran Canaria med lite öl! 
Lillebror Ragnar var först i plurret tidigt på morgonen! 
Baaaaaada! 
Solle gör lite reklam ;) 
Skål till all inclusive! 
Poolhäng! 
Fina syster Ester! 
 Fina syster Klara! 
Utsikten från min och Klaras balkong! 
 Ingela! 
Balkonghäng! 
 Nyckeln till rummet! 
 Denna kväll blev det utgång som var riktigt rolig! Träffade trevliga människor, dansade som tusan med mina systrar och drack alldeles för mycket! Morgonen därpå vaknade jag upp på toalettgolvets hårda golv efter bara några få timmars sömn. Jag ställer mig upp och märker att mina byxor är borta, pengar är utspridda över hela golvet och jag har bäddat upp sängen. Galen kväll! 
 Riddarna vid det runda bordet. 
 Skyddar mina brända axlar från solen. 
Oskarssons flickor! 
 Vi tog oss en craaaaazy busstur till Puerto Rico. Pappa fyndade. ^^
Hotellet! 
Fin brorsan! 

Fler bilder kommer någon annan dag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!