12 apr. 2012

Crown the queen and be my servants..

Godmorgon! 
Jag ska bara fixa klart mig innan jag skuttar iväg till bilen, tankar den och åker iväg och hämtar upp min vän Isabell innan det bär av mot stan! Det lär säkert bli en del shopping för jag måste bland annat hitta något till mamma som nyss fyllt år och kanske något fint till mig själv också. Jag är hemma innan tre och om jag orkar så blir det kanske någon mobilblogg under dagen. Ha en fin dag allihopa <3

Min skrynkliga t-shirt är inte att leka med alltså!




2 kommentarer:

  1. hej! jag har frågestund på min blogg, ställ en fråga(om du vill.) så får du en länkning på min blogg! och en kommentar tbx i din blogg, direkt! för att komma till frågestunden snabbt: http://dvergen.devote.se/blogs/18732107/fraagestund.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  2. Hej! lust att följa varandra via bloglovin?
    Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.
    Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!
    kram

    SvaraRadera

Kommentera här tack!