14 apr. 2012

Gårkvällen!

Hejsan! 

Här kommer världens längsta mening som sammanfattar min kväll igår:

Vi hängde hos Bea först innan vi spang till bussen som tog oss in till stan, vi hamnade på donken, träffade folk, gick till 5ive, dansade, drack, såg på när Ola levererade, dansade ännu mer, gick till donken, började gå till vasaplan och bussen hem, hittade två cyklande killar varav jag hoppade på den ena pakethållaren och Bea på den andra, de snälla killarna skjutsade oss till bussen, vi åkte buss hemåt, jag satt med en sjukt trevlig kille i bussen som skulle av på samma hållplats som mig (händer inte ofta, och speciellt inte klockan 2 på natten.. så jag fick mig en lite chock!), mamma hämtade upp mig och vi skjutsade killarna (de var 2 stycken) till stället de skulle till, jag kom hem (trött och lagomt full) och somnade i min egna sköna säng! :D


 snygga tjejjer inne på donken! 
Lagomt spårad busstur in mot stan! Som ni ser så hade jag lockigt hår som Bea så snällt gjorde på mig! 
Tack älskade vän för en toppenkväll! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!