8 apr. 2012

Hurtiga brudar!

Tja!
Jag och Klara drog oss ut till gymmet och vi dansade/gymmade iaf ett tag tills vi insåg att våran överskottsenergi fortfarande var hög! Så då tog vi på oss springskorna och for ut och sprang istället med våran kisse Sixten i hälarna. Haha.. han är konstig han. 

När vi kom hem efter springturen så tänkte jag att jag skulle försöka mig på att göra något som jag gjorde för några år sedan och som några av mina systrar brukar göra då och då.. SOLA SOLARIUM. Ni som känner mig vet att jag har lite svårt för trånga utrymmen och att när jag solade solarium senast  fick jag stötar vilket var obehagligt och sedan dess har jag inte vågat sola solarium. IAF, jag la mig ner i solariumet, satte igång lysrören och fläkten och när allt väl hade startat igång så skuttade jag fort ut från fällan. Haha jag vågade verkligen sola! Kalla mig feg eller vad ni vill, jag har fått men från förra gången jag solade solarium och som flera år senare sitter kvar! Det är väl bara att inse att sola solarium inte är min grej liksom och jag får fortsätta vara den blekfis jag föddes till helt enkelt! :)

Go go Klara! 
Sixten och jag är redo för att dra ut och springa! 


Lite träning, en springtur och en härlig dusch senare är jag nu redo för att mysa ner mig i sängen framför Ocean's Thirteen! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!