3 apr. 2012

Never ending studies.

Hej! 
Min tisdag har mest bestått av massa läxor! Jag har seriöst pluggat hela dagen, på alla hål och till och med efter skolan satt jag kvar en timma tills jag inte fick stanna kvar där längre, hehe.. Så då gick jag över till IKSU och pluggade vidare där istället tills det blev dags att ta bussen hem. Här hemma har jag hunnit äta lite middag och läst lite spanska för min lillebror! Vi läser en barnbok på spanska just nu i skolan och han ville gärna höra mig läsa lite i den, haha.. Han fattade nada så det slutade med att jag berättade lite om vad den handlar om på svenska! :)

Jag hade utvecklingssamtal idag också som jag var lite nervös över innan.. Jag har haft det lite tungt i skolan på senaste tiden men det märktes knappt på mina betyg och inga rester i något ämne fanns heller, fasiken så bra! Jag kände hur motivationen ökade under utvecklingssamtalet och nu ska jag verkligen ta och satsa mer på skolan!

Så brb läsare, nu blir det matte E plugg!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!