11 maj 2012

Fredag.

Min morgon var kaos. Jag vaknade lite innan klockan 5.00 och tänkte "ah, jag kan ju sova en stund till..". Jag måste sedan ha stängt av min väckarklocka i sömnen och på grund av det så försov jag mig med över 2 timmar. Att ta bussen var lönlöst då jag redan hade missat den tidiga och skulle jag ta nästa så skulle jag komma sent till nationella provet i spanska steg 5 som varade under hela förmiddagen. Jag blev alltså tvungen att ta bilen vilket jag egentligen inte fick men hade jag något annat val? Nej. Körde in till skolan, skrev nationella prov hela förmiddagen och sedan blev det möte med skoltidningen innan jag tog bilen hem igen. Nu ikväll ska jag plugga, se serier, plugga ännu mer och 20.00 kommer jag sitta bänkad framför tvn redo för kvällens hockeymatch. Vad ska ni göra ikväll?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!