17 sep. 2009

ångest!

oh fuck, det här blir mitt första inlägg idag.. ;p har inte kunnat blogga nåt tidigare idag för när jag k kom hem så gick jag upp på mitt rum och la mig, heh råkade somna där runt 19 typ. sen typ kvart över 20 kom min syrra ingela och väckte mig och jag va heeelt borta..
jag: ska du va hemma idag??
ingela: va?
jag: öööh.. är det morgon eller kväll?
ingela: haha, du ser helt borta ut!

DET VAR INTE VÄRT ATT JAG ÅKTE TILL SKOLAN IDAG! ville bara att ni skulle veta det, heh.. jag hade medicinsk grundkurs (inte musik, kattis ^^ ), matte och spanska, och jag visste vad jag skulle göra på lektionerna och jag hade de böckerna hemma.. så jag kunde lika gärna ha stannat hemma och pluggat. funderar fan på att stanna hemma imorgon, mår inte så bra, men vi får väl se hur jag känner mig imorgon.

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!