4 apr. 2013

TORSDAG

Tjenare! Jobbade ju idag och det har gått bara bra. Var ute på en promenad med mamma och två av mina systrar när jag kom hem också. Men det blåste så kallt så det blev ingen lång sväng. Annars så har jag varit i samtal med nya jobbet och det har blivit bestämt att jag ska bli inskolad under måndag och tisdag nästa vecka. Det ska bli väldigt spännande faktiskt!

Blir nog bara lugna puckar ikväll. Min kropp har inte känts så bra de senaste dagarna. Mamma tror att det är på grund av stress och det är det säkert. Om det är förkylning så är det fan 3:e gången i år jag får det. Galet.
Bild från idag då jag var på väg hem från jobbet! Har kanske inte nämnt det men har haft körkortet i 2 år och 2 månader nu. Helt galet vad tiden går fort! 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!