3 sep. 2009

DAH DAY!

gokväll alla!
idag så hade jag först medicinsk grundkurs och jag slapp redovisa, YES! och sen så hade jag hål så då pluggade jag och lisa matte till lunch och sen efter lunchen så hade vi matte och därefter spanska. en ganska slapp dag. har dock varit väldigt trött eftersom det blev lite sömn inatt för jag satt och gjorde läxa.

när jag skulle ta lokalbussen till skolan imorse så var det BILJETTKONTROLL, eller va de nu heter..! och jag har inget leg och det måste man typ ha.. men väktaren var snäll och sa att hon inte skulle ge mig någon prick eller skriva upp mig. tur det.
men på måndag så ska jag fixa leg och sen ska jag pierca mitt öra igen. det var ett tag sen och jag har inte ont eller nåt, så nu är det dags igen! ;)

"hej din röv!"
"men hej ditt arsle!"
vi kommunicerar så bra ;)

<3?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!