24 okt. 2009

beatrice och jannika <3<3

hejsan igen! ;* <3
min fredag:
efter att jag hade "slutat" skolan så träffade jag min underbara vän bea på stan och vi tog 15.10 bussen till övik. det var ganska drygt att åka buss men kul hade vi, ändå <3 :) sen så träffade vi underbara jannika på busstationen i övik! så underbart att vi 3 var tillsammans igen (L) men iaf.. vi gick på stan tills det blev dags att handla mat och lite annat. haha, det var ganska kul ^^ när vi hade handlat så gick vi till jannikas lägenhet och den var jättemysig juh ^^ där fixade vi middag, måste bara säga att middagen blev jättelyckad, mummms :] sen så tog vi det lugnt och såg på filmen disturbia. usch den var läskig men asbra ^^ och för att vi inte skulle känna oss rädda efter den filmen så såg vi på flera avsnitt av hem till midgård, omg looove it <3 så härlig humor i den filmen asså <3 hahah.. :] efter det så låg vi och pratade en stund innan alla 3 slocknade klockan 2. :) en galet rolig fredag <3<3

min lördag:
vi hade tänkt att gå tidigt till paradisbadet så att det inte skulle va så mkt folk där. men eftersom  vi var vaken till 2 så blev det inte precis så. vi klev upp halv 11, och började göra oss i ordning, äta och packa osv. :) och sen gick vi till paradisbadet och badade, va annars liksom? ^^ fyfan va kul det var <3 vi åkte den dära största rutschbanan mest, haha.. galet kul hade vi iaf <3 fast jag fick blåmärken och lite sår, eheh ^^
när vi hade badat klart och fixat oss så gick vi tillbaka till jannikas lägenhet och där blev vi upphämtade av hennes familj som sen skjutsade hem jag och bea :) en galet rolig lördag <3<3

skriver mer om helgen om jag kommer på nåt :) nu ska jag vara lite social med min familj, jag hoppas agnes har kommit hem.. vi hörs senare alla cuties, pussss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!