26 apr. 2011

MIN TANDSTÄLLNING TAS BORT IMORGON! :D

i ett år och lite över 2 månader har jag haft min tandställning. min jobbiga, fula och smärtsamma tandställning. men imorgon ska den äntligen bort! ni fattar inte hur glad jag är över det! det har såklart varit väldigt värt att ha tandställning, mina tänder är hyfsat raka och mitt överbett har minskat väldigt mycket! vill man vara fin så får man lida pin ;)

förra gången jag var hos tandläkaren (ca 6 veckor sedan) fick jag ett gummiband tvärs över munnen. det första jag sa var: "men då kan jag ju inte äta!?", men då förklarade de att jag bara skulle ha så under natten. varför jag har haft såhär var för att mittlinjen på överkäken stämde inte riktigt med underkäkens mittlinje. men nu ser det då rakt och fint ut! :D
(gammal bild)

nu: THAT 70S SHOW!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!