20 okt. 2009

piercing <3

ojojoj, galen kväll asså!  
det började med att jag verkligen försökte plugga men då gick det inte så bra eftersom typ halva familjen satt också vid köksbordet. haha, jag och dagny försökte slå världsrekord i high 5, agnes kastade muffins papper på mig (som gjorde ont! ehhe..), dagny satt och sjöng en låt som en tjej som sitter och äter frukost sjunger, jättevackert måste jag säga, ehe... och mycket mera. och sen ville 3 av mina syskon låna örhängen och då passade jag på att byta min näspiercing. har haft min ring värsta länge. så då bytte jag först till ett örhänge men då var pinnen värsta tjock så jag började blöda och det gjorde ont som fan. men då fick jag låna en av syrrans näspiercingar, tack! känns mkt bättre nu :) men det ser helt mongo ut utan min ring..

imorgon ska jag boka tid för en industrial piercing! <3 ;D

fan vad jag babblar, hörs ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!