27 nov. 2009

everbody got a hungry heart.

åh idol va värsta bra ikväll! sköna låtar och mariette åkte äntligen ut! har längtat som fan på de! jag blev helt såld när calle sjöng hungry hearts.. den låten var ju ashärlig, enligt mig! :) och erik va juh såklart bäst ikväll! men det var väl ganska obvious.


bruce springsteen - hungry hearts!

 imorgon så äre tydligen inflyttningsfest hos grannen! ganska kul eftersom det är vårat andra hus som vi hyr ut åt gitte och linnea. trevliga people de där.. (: men jag vet inte om jag ska dit för jag har högar med plugg och sånt tråk.. ;( men en snabbis kan jag juh va där, kanske (:

haha.. jag har hela övervåningen för mig själv! värsta ensamt äre, men ändå lugnt och skönt :) egentligen så skulle jag kunna bo här uppe på övervåningen! för de finns ett kök, badrum och 4 rum ;o ^^

here i'm sitting all alone in the darkness, happy..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!