20 nov. 2009

gaaaaah-.-

nu är det helg.. och konstigt nog så är jag väldigt opepp.. kanske kan det bero på att vi har främmande och att agnes och dagny är borta.. så jag har ingen att va med.. gaah.. vissa har det svårt.. jappjapp. -.-

och min dag i övrigt har väl varit ok. på historian så läste vi nå sexualmoral från medeltiden eller nåt. och sen när vi hade hål så satt jag i ett grupprum och lyssnade på musik och läste. och helt plötsligt hör jag att det börjar låta konstigt.. jag trodde det var nåns mobil som ringde i andra grupprummet men sen så såg jag att massor av elever och lärare gick mot utgången! och då vare brandalarmet som lät, ahaha. så då fick vi stå ute och frysa typ länge, vilket bara var drygt.. -.-

eftersom jag var hemma från skolan igår så hade min grupp i omv tydligen bestämt vilka som skulle ta reda på om vad i det vi ska redovisa om.. och jag ska tydligen renskriva hela skiten.. jag tycker det var sjukt taskigt av dom att de bara bestämde de utan mig.. vadå? har inte jag också rätt att bestämma?
jävla losers -.-


förlåt.. var bara lite pratsam. puss, hane. -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!