18 nov. 2009

jävla gris vaccin

trötthet, feber och värk i hela kroppen är alltså biverkningarna från bacon vaccinet. hade jag vetat att jag skulle må såhär dåligt efter att ha tagit vaccinet så hade jag aldrig tagit det.. men mirakulöst nog så har jag ändå lyckats lida mig igenom den här grymt långa dagen.. fler i min familj + andy mår också dåligt efter att ha tagit vaccinet igår. varför ta vaccin och få gris influensan när man kan slippa vaccin och ändå få influensan!?

det som gjorde min dag mest idag var nog att anna från min förra klass ska börja vara med på min matte! matte är dock aldrig kul men det var skoj att snacka med nån som man har gått i samma klass med i ca 3 år. :)

nån har snott högtalarna till datorn.. grrr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!