18 nov. 2009

nananannananaaaaa

åh, jag tycker det är jättetråkigt att sitta vid datorn utan musik.. det blir så himla tyst och tråkigt.. och eftersom min syrra har högtalarna till datorn så måste jag lyssna på musik på min mobil.. buhuuu.

haha, jag fundear nästan på att fixa videoblogg imorgon, när jag ändå är hemma och har tråkigt. men jag får väl se om jag orkar fixa webbkameran osv :P

jag hade astråkigt för några timmar sen men då kom jag på att jag kunde sätta in örhängen i alla mina piercinghål! så då gjorde jag det och jag tycker det blev asbra! har haft såhär förut men jag gillar verkligen de här örhängena. de är sååå bekväma! :D:D:D:D
men det dåliga var att jag märkte att jag hade för få örhängen.. jag har 12 piercingshål och har 11 av de örhängena.. så det kändes lite surt men jag tog ett par andra örhängen på mitt andra öra (:


vackra diva! <3
(bilden snodde jag från min syrra!)

OMG vad pratsam jag va idag! 
haha, men nu ska jag hitta på nåt att göra, hare bra! ^^ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!