29 nov. 2009

söndag.

dagens låt!


jag har alltid älskat den här låten..!

okej. idag har det inte hänt mkt. jag har mest varit instängd i mitt rum och tvingat mig själv att läsa den förbannat braiga boken. jag älskar verkligen den här boken.. den är så sjukt bra.. jag tror jag har läst 200 sidor idag, ohyes.. nu ikväll så blire till att plugga på historian, och jag kanske hinner fixa mitt engelska tal eller göra några tal i matten med.. får se hur mkt jag orkar.

oh. jag sitter ute på kontoret vid den datorn och för att komma ut hit så måste man gå genom våran gård. och det var så härligt att få komma ut och andas frisk luft att jag nästan dog. har ju varit inne hela dagen så att det var verkligen en härlig känsla att få komma ut en sväng.

lets go, lets go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!