24 nov. 2009

tisdag eheh

tja.
jag är tröttare än tröttast idag.. det suger för jag hade tänkt göra en massa plugg ikväll men det kommer gå bajs för jag är så himla trött.. :( men here we go fighting against the tiredness. eller nåt. den här dagen har varit söt men jobbig. söt därför att på svenskan så hade min lärare med sig saft och bullar och såklart ljus! så då satt hela klassen på golvet med fika och tända ljus medans min lärare läste upp ALLA våra kärleksdikter.  hehe, det var en söt stund. ^^
och det dryga idag var väl historian, spanskan och idrotten! gaaah.. vi körde innebandy och vårat "tema" skulle vara spelglädje. yeee.. right :s innebandyn va astråk och typ alla tog det seriöst. -.-

haha, jag fick en söt kommentar av philip idag!
"du har stora bröst idag.."
hahaha ^^

kommer inte nblogga förrän senare ikväll!
here we go plugging! -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!