30 jan. 2010

bil i diket.

tjululu bloggen!
snart äre dags för mig att sova för jag ska upp tidigt imorgon och åka till stan. men först vill jag ba berätta en sak som hände nu ikväll!

min syrra och hennes pojkvän kom hem nu ikv och då hade de sett grannens bil i diket på vägen hit. så då följde jag med dom och vi åkte tillbaka dit. och det visade sig att det var grannens bil! vi hann knappt åka därifrån då deras fyrhjuling och deras andra bil kom dit för att dra upp den. så då vände vi och frågade om de ville ha hjälp med att dra upp den. de ville de så jag och agnes satt kvar i andys bil medans andy gick ut för att hjälpa till.

de va värsta coolt för de spände fast hjälpbilen i bilen som va i diket och sen spände de fast fyrhjulingen i bilen som drog! och när de började dra så stegrade sig furhjulingen och höll på. och medans fyrhjulingen och hjälpbilen drog så satt det en i bilen som va i diket och försökte backa upp den. och slutligen så fick de upp bilen! men då när bilen som va i diket fick grepp om vägen så backade den rakt in i bilen som drog upp den. fail säger jag bara. och bilen som drog hade de hämtat alldeles ny från örebro IDAG! fail säger jag bara.. igen.

gonatt och vi hörs imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!