16 sep. 2012

Tung helg.

Hej alla goa! Min helg har varit ett rent helvete, jobbet tar verkligen kål på oss.. Idag skar jag mina fingrar så jag har typ småsår överallt som svider asmycket. Inte härligt. Sedan har jag ont i ryggen och är trött som ett as. Idag var det så mycket jobb att vi inte ens hann ta en rast. Helt sjukt! Förhoppningsvis blir morgondagen lugnare och alla andra vardagar likaså. Helgerna är tydligen värst och det kan jag ju förstå då de flesta är lediga. Men inte vi nej.. Vi kommer bara vara lediga varje fredag, alla andra dagar jobbar vi mellan 8.45-17.00. Helt sinnes..

Drog till Broadway efter jobbet och käkade middag, helt sinnes vad gott det var då det enda vi har ätit under dagen är frukost. Nu vet ni hur jag har det. Ska ta en dusch snart och sedan dö i sängen. Tack och godnatt!



1 kommentar:

  1. Stackars älskling min hade du varit hemma hade jag skött om dig. puss och kram älskar dig <3

    SvaraRadera

Kommentera här tack!