29 jan. 2010

lite mera om dagen!

jag känner för att berätta lite mer om min dag idag.. so here it goes!

efter att jag slutat skolan så träffade jag min underbara kompis isaan och hennes pojkvän på busstationen! det känns som att det var aslänge sen vi sågs sist och de va de typ också! och när vi står där och snackar så går helt plötsligt en kille jag känner igen från i somras förbi mig. jag insåg 2 sek senare att det var ju jocke!! okej, ni kanske inte blev så smartare av de där.. men jag sommarjobbade på kyrkogården i somras i nordmaling och då va han som min "chef"! askul vare att se han igen och han kände t.o.m igen mig också! ;D de 3 veckorna på kyrkogården var verkligen DÖDS ROLIGA! hahaa.. ^^ va rolig jag e :]
åh.. jag saknar sommaren 09..


haha, jag och ingela!
syskon?
hell yeh.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!