27 jan. 2010

min morgon!

åh helvete va de har hänt mkt nu på morgonen! 
det började med att jag nästan missade lokalbussen till skolan men jag hann precis! gu vilken tur jag hade asså.. sen när jag och agnes satt på lokalbussen så hittade jag två tior! hur ofta gör man de liksom!? och snäll som jag är så fick min syrra en av dom :]
sen när vi kom fram till hållplatsen vid skolan och va påväg till skolan så fick se en bilkrock också! en bil körde rakt in i en volvo när volvon skulle svänga höger. fail.

sammanfattning:
- missade nästan lokalbussen!
- hittade 2 tior!
- såg två bilar krocka!
jag hoppas det händer mer spännande och roliga saker resten av dagen! ;D

okej.. jag såg nyss världens snyggaste vikarie, asså jag skojar inte!
gooosch :]:]:]






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!