28 jan. 2010

my thursday.

tjaba!
den här skoldagen har varit den mest onödigaste någonsin! gagaah. först hade jag medicinsk grundkurs och då kom ingen lärare så då fick vi hål till lunch. sen hade jag matte och då var min mattelärare borta så då hade vi rektorn som vikarie. eller han kom lite då och då och många av oss fick inte mkt gjort. sen vare spanska och då höll vi bara på med nån text hela tiden.
jag och mirjam snackade spanska i hela 5 min på spanskan idag! fan va elit vi är. BRING THE SPANISH PEOPLE TO US! haha..


jag hade en jävla tur efter att jag hade slutat skolan idag. för precis när jag kom fram till busshållplatsen vid skolan så kom lokalbussen! jag tog den till busstationen och när jag kom fram dit så va klockan 14.59 så jag hann precis med 15.00 bussen hem! fan vilken tur man har ibland asså. 



later people. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!