26 jan. 2010

vi känner oss älskade..

läraren - ska vi köra redovisningarna imorgon då?
eleverna - jaaaa...
läraren - åh det här är kärlek! har jag sagt att jag älskar er?
eleverna - jaaaa...

hur har eran dag varit idag? (:
min har iaf varit helt ok typ. lektionerna gick bra fast en aning trist vare.. fast på svenskan så repeterade vi våra 3 pjäser som min grupp kommer spela upp imorgon. inte för att de va så mkt att repetera precis.. i en pjäs så är jag "berättare" och i en annan så ska jag bara sitta och låtsas va en fånge (typ) hela tiden. rätt slappt ändå.

sen vare skridskor, efter svenskan asså. 
men jag va inte med för jag va "förkyld", hihihi. men jag ville inte förstöra deras skridsko lektion med mina sämsta talanger så, japp ^^ fast jag hade iofs inga skridskor eller ombyte heller så kunde ändå inte va med.


nu ska jag återgå till plugget! 
puss! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!