17 feb. 2010

ni får ingen rubrik idag, TAHA!

HAAAALLÅH!
ursäkta min skrikande hälsning, men, ni gillare.

jag tänker inte tråka ut er med en lååång berättelse om hur dagen va idag så vi kör en kortfattad version.
jag och mirjam var värdar för spanjoren ana-maria under hela dagen vilket gick väldigt bra och ana var jätte trevlig osv.
klockan 13.00 va jag hos tandläkaren och fick min tandställning! eller hon klistrade fast fästena och jag fick nå gummiband också mellan några tänder. när hon skulle sätta fast ett gummiband så misshandlade hon mig! asså jag är seriös, rena rama misshandeln! hon rev mig på tandköttet så jag började blöda och då blev hon typ rädd och hämtade en annan tandläkare som skulle sätta fast gummibandet. efter tandläkarbesöket som varade över en timme så tog jag buss (hihi, jag är inte lat :]) till skolan och fortsatte pluggget.

nu sitter jag hemma och pluggar på de 232 ord och fraserna som jag har prov på IMORGON! gaah.. -.-


om ni vill se hur jag ser ut i min tandställning så får ni kika in lite senare. är lite upptagen just nu och tandställningen är fullt av de dära kletet. vax eller va de nu heter.

pusshej. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!