1 mars 2010

världens sämsta morgon. haha.

herregud vilken morgon!
några minuter innan jag och agnes skulle få skjuts av mamma till bussen så kom jag på att min iPod va borta så jag sprang omkring och letade efter den vilket tog en stund. sen tog jag mina grejer och sprang till bilen. haha men då kom jag på att jag hade glömt mobilen där inne men eftersom vi skulle hinna med bussen så sket jag i mobilen och den fick stanna hemma. ja och sen när mamma hade lämnat oss på busshållplatsen så kom jag på att min kortbehållare där jag har alla mina kort va hemma! så jag hade inge busskort, inge minerva kort, inga pengar, JAG HADE INGENTING! men då fick jag låna 102 spänn av min syster så att jag kunde ta mig till och från skolan med buss. och eftersom jag åker 4 olika bussar på en dag så blir de lite dyrt utan busskort. men iaf. sen när jag och agnes äntligen hade kommit fram till skolan så var det VÄRLDENS FETASTE JÄVLA SNÖBERG utanför skolan! asså jag är seriös. snön var jättedjup och man fick lov att gå på världens minsta lilla stig och få ton av snö i skorna. okej. jag kanske överdriver en aning. men asmkt vare iaf.

så. nu ska jag börja plugga inför spanskaprovet som börjar 9.50. herreguuud va kul..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!