27 maj 2010

brännbollsyran imorgon! (troligtvis)

min dag har varit ok. jag var hos tandläkaren igen och fixade fast ett nytt fäste och sen har dagen bara rullat på som vanligt.. gjorde nationella i spanska (hörförståelse) som gick ganska så bra och sen hade jag andra lektioner också som vi inte gjorde så mkt på. skönt det iaf.

IMORGON lär bli en mycket spännande och rolig dag! då äre nämligen brännbollsyran och där har flera i min klass skapat ett lag och ska spela imorgon! håll utkik efter mulle meck och hans hippies (; 
jag och några från klassen tänker dra dit efter första lektionen och vara där (jag tänker inte spela) och sen drar vi in till stan! för där kommer nämligen vinnaren av norrmejerierstipendiet att utses och min vän lisa är typ medlem i interaktiv historia som är  en av de nominerade! GO INTERAKTIV HISTORIA! :D

ska nog sova nu.. hörs imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!