23 maj 2010

KULTURNATTA 2010..

.. ÄGDE SÖNDER!

jag fick träffa och umgås med alla de människor som betyder väldigt mycket för mig och det kändes så himla bra! många av mina närmsta vänner träffar jag typ.. aldrig, så det kändes så himla bra att träffa de flesta igår! 

först så drog jag in till stan med 13.15 bussen och när jag väl kom fram till stan så käkade jag med min syster ingela, två av hennes kompisar, isaan och hennes pojkvän jocke. sen så skyndade jag mig vidare ensam och började leta efter en scen där två av mina kompisar skulle spela med deras klass. TILL SLUT efter att jag hade gått en riktigt stor omväg så kom jag fram till rätt scen, pjuh. därefter gick jag in till stan igen och var med isaan och jocke samtidigt som jag väntade på jannika! jag, jannika, isaan och jocke hade riktigt kul och vi typ gick omkring lite överallt och pratade. sen träffade vi ännu fler vänner och drog sedan till sagateatern för att se tom åsbergs framträdande av en michael jackson låt. seriöst, han ägde sönder! han dansade även på idun och där satt vi såklart också och kollade på. han var galet bra och jah, galet bra. min vän jannika åkte hem efter det så då var jag med min syster agnes, andy och fredrik. vi kollade på bilar, körde omkring med andys gula taunus, chillade på bangården, frös halvt ihjäl (iaf jag) med mera. kul vare iaf och efter en rätt lång natt i stan kom jag hem 03.30 alldeles trött och sliten. (:

tom åsberg as michael jackson + ida och en annan tjej. 
(idun-teatern)

brummade bil och dunkade musik med andy, agnes och fredrik. 



get your money up!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!